Cak! Torak datang lagi..!!

izzie & sakura_2015

Tuan tanah kembali dari Jepang.

Gua kasik dulu teaser yang udah gua tepek di merata-rata seantero media. Al-maklumlah, gua kan camera shy. Nak tangkap gambor selfie banyak-banyak, gua malu. Hik hik hik. Dalam 10 kali percobaan, 11 kali hasilnya machamkan mak lampir. Boleh bayangkan tak kekuchiwaannya di situ?

Untonglah siapa-siapa yang photogenic.

Biorlah. Biorlahhhhhhhh. Jangan nanti orang bilang, “Indah khabar dari ropa.” Biorlah nanti tengok dalam gambar tak berapa nak indah, tapi bila tengok ropa sebenar..terus terpana kerna terlalu jelita!

Kahhhhhh kahhhhhh kahhhhh.

Nanti gua sambung lah.

Tapi gua nak bagitau, gua dah berjaya enroll ke sekolah. Hik hik hik.

izzie in Hogwarts_2015

Gua jugak nak mengaku, banyak kali gua hampir nak terlanggar dinding kerna mata asik benor memandang cowok-cowok ganteng di Jepang, terutamanya di Tokyo. Hik hik hik.

Jepang chantek hoi!

Leave a Reply

