Susahnya nak menulis secara istiqamah >.<

Hola! Cómo estás tú?

Sumpah, my Spanish is rusty *tiop kuku*.

Agak-agaknya seminggu sekali kot gua dapat update kat sini. KOT. Itupun kalau ada seminggu sekali. Kalau tak ada, tak adalah. Nak bukak belog pun tak menyempat.

Eh, mujur sempat gua selak sokabar tadi. Tengok tajuk utama je. PRU-13 dah ditetapkan pada tarikh 5hb Mei 2013. Ini kiranya kali kedua gua mengundi. Kali pertama 2008. Stundent lagi masa tu. Jangan lupa jalankan kewajipan anda sebagai rakyat Malaysia. Keluarlah mengundi bagi yang layak. Usah sekadar menjadi keyboard warrior di internet sahaja.

Dah. Itu je pesanan khidmat masyarakat dari tuan empunya belog. Lain-lain hal berkenaan kempen politik gua taknak sentuh.

Benarkan gua kembali  menjadi narcissist dan bercerita mengenai diri sendiri di sini.  Ho ho ho. Sudah gua khabarkan, minggu lepas gua ke Selatan. Ke Port Dickson, Negeri Sembilan. Bersama-sama kesayangan. Adik Manis Yuu, Mak Tiri Leanne dan kanda Massabrina. Cukuplah walaupun hanya sekejapan dan semalaman.

Ini umpama ulangan Bangkok 2012 dan Seoul 2012.

Lela, harapnya nanti-nanti yang akan datang bisa turut serta yah!

Mungkin..mungkin dek kekangan masa dan cerita lapuk yang tiada berkesudahan, apa kata gua tepekkan sahaja gambar-gambar di sini tanpa banyak bicara?

Oh Tuhan. Banyak benar yang mahu dibualkan. Tapi teda berkesempatan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s