Minggu lepas adalah minggu paling penuh bernapesu yang penuh dengan adegan-adegan menggoyahkan iman..

Maklumlah, iman senipis kulit bawang *batuk-batuk*.

Salam wahai kalian yang masih setia membaca timbul-tenggelam si penulis picisan. Benarkan gua bernafas sehela dua, kerna sesungguhnya gua terlalu semput dengan aksi-aksi menggetarkan jiwa oleh kanda kanda kanda gua minggu sudah.

Sebenarnya, gua nak guna perkataan “memberahikan”. Tapi serasa gatal sungguh bila gua baca semula ayat di atas apabila digantikan dengan perkataan tersebut. Oleh yang demikian, ada eloknya gua tukar perkataan itu dengan “menggetarkan”. Lebih sopan walaupun tidaklah sesantun mana.

Dan ada baiknya jua andai gua berikan amaran awal-awal. Kerna ini mungkin penulisan yang agak keterlaluan dengan penjelasan yang begitu mendalam. ‘Explicit content’ bak kata omputeh. Eh.

Makanya, kanak-kanak Ribena ataupun dewasa sekalian halnya yang enggan dinodai adalah elok untuk beralih ke tempat lain. Gua risau kalau ada yang masih suci murni di sini.

Mengapakah demikian halnya? Kerna sesungguhnya, gua telah diasak dengan aksi-aksi ranjang (sebut dengan suara berbisik).

Kalian tidak faham maksud yang gua coba sampaikan? Tak mengapa. Gua dengan senang hati akan menghuraikan segala hujah-hujah bernas agar kalian turut sama meroyan seperti mana gua lalui minggu lepas.

.

Rabu, 28 November 2012 – Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2.

Penantian selama setahun berakhir tatkala wajah kanda kesayangan muncul di layar perak. Dengan bibir yang tidak lagik merah menyala, gua terasa kechentaan semakin membara terhadapnya.

Dan semustinya, kanda terlalu girang dengan kembalinya Bella bernyawa sebagai new vampire. Ditambah pulak dengan kehadiran Renesmee, si cahaya mata. Kasih sayangnya tumpah kepada kedua-dua wanita dan gadis itu. Kasih sayang yang tidak bertepi.

http://thinkingofrob.files.wordpress.com/2012/12/478157_572902536059220_1558938653_o.jpg?w=700&h=496

Dan sekali lagi aksi ‘berkasih-sayang’ *batuk batuk* Edward-Bella diterjemahkan ke layar perak. Namun di mulut ini menyumpah seranah kerna terlalu banyak yang dipotong! Gua berjanji kepada diri sendiri, gua akan carik hingga ke lobang cacing. Carik apa???!!! Carik link untuk download Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2.

UNCUT.

EXTENDED EDITION.

Puahahahahahaha.

https://i0.wp.com/i128.photobucket.com/albums/p174/hyunbin9881/enhanced-buzz-12375-1301608474-8.jpg

RAWR!!!

Gua tak kira!! TS version ke, CAM version pun akan gua sapu! Nak menunggu Blu Ray, mati kataklah gua jawabnya.

Ahhh..mana mungkin gua tulis dengan serba ringkas berkenaan Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 dengan sebaris ayat? Tambahan pulak ini adalah installment terakhir. Akan gua karang berperenggan-perenggan. Biar puas hati ini meluahkan gejolak yang tertahan.

Senyuman kanda masih terlekat di kotak memori ini. Senyuman yang bisa membuatkan gua gila! Gila bayang yang teramat.

http://thinkingofrob.files.wordpress.com/2012/10/twilight-breaking-dawn-part-2-tv-spot-3-2012-kristen-stewart-robert-pattinson-mp40244.png

.

Khamis, 29 November 2012 – Adam dan Hawa (Episode 56).

Assalamualaikum *tarik napassssssss*.

baju misteri2- terbongkar !

KANDA PAKAI BAJU TIDOOOOOOOOOOO!!! (Gambar kredit kepada Cik Za).

NAKALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!

KENYIT MATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

ATAS KATILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL DENGAN AIN!!!

SUARA SEKSI NAK MAMPOSSSSSSSSSSSSSSSS!!

Sekian.

.

Jumaat, 30 November 2012 – The Vampire Diaries: My Brother’s Keeper (S04E07).

OHHHHHH!!!

Damon Salvatore. Ini adalah wakil poooojaan hati dari segala pelusuk alam.

Sedangkan dalam S03E10 pun gua sudah menggila saat Damon akhirnya dapat melabuhkan bibir mulusnya ke bibir Elena, inikan pulak saat ______________ (sila isikan tempat kosong dengan imaginasi liar anda).

AUMMMMMMMMMM!!!

Dengan panahan matanya yang begitu tajam, dengan senyuman sinisnya itu.. AHHHHHHH.. Sungguh romantis tatkala dihulurkan tangannya apabila Elena mengakui yang dia teringin untuk menari bersama-sama Damon sepertimana di majlis Miss Mystic Fall. Perlahan gerak langkah tarian diaturkan. Perlahan, satu demi satu. Yang kemudiannya pelukan dirapatkan. Dan gerakan perlahan bertukar menjadi agresif..

Aherherher.

The chemistry off-screen couples, Ian Somerhalder dan Nina Dobrev membawa ke layar sebagai Damon Salvatore dan Elena Gilbert. Sizzling hot!!!

WARNING!!! 18SX!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

https://i1.wp.com/worldofwonder.net/wp-content/uploads/2012/11/tumblr_mebb483ELy1r3qp6no2_500.gif

Oh, Damon suka warna merah. Sama citarasa kita, kanda.

Walaupun episode ini mampu membuatkan gua meroyan sambil hantuk kepala ke dinding namun demikian halnya ia turut mengundang kesedihan yang teramat sangat. Manakan tidak, segala perbuatan Elena dan perasaan yang dirasainya terhadap Damon hanyalah kerna Elena is being sired to Damon Salvatore.

DAMN YOU SCRIPT WRITERS AND PRODUCER!!

I hate you for that!! I hate you for playing Damon’s feeling!!

I hate you for using DELENA for rating!!

Ada baiknya gua berhenti sebelum melalut dengan lebih lagi.

Apakah persamaan di antara Adam Mukhriz, Edward Cullen dan Damon Salvatore? -Selain daripada kachak bergaya, menggodakan jiwa, dan senyuman mempesona, mereka juga mempunyai persamaan yang juga merupakan kesukaan gua yang tiada bandingan. Iaitu tidur di atas four-poster bed. Hahaha..ya, gua memang punya minat yang fetish pada katil jenis itu.

https://i0.wp.com/img.photobucket.com/albums/v331/CindyCr422/-SBH-/Recaps/212/630.jpg

https://i0.wp.com/25.media.tumblr.com/tumblr_mcka3nOBSv1qf732eo1_500.gif

Bawah lagi kanda.. Lagi..*blushing*

.

i.Z.Z.i.e:

Mandi jap. Okbai.

8 thoughts on “Minggu lepas adalah minggu paling penuh bernapesu yang penuh dengan adegan-adegan menggoyahkan iman..

Leave a Reply

