My letter has arrived! I am going to..

HOGWARTS.

School of Witchcraft and Wizardy.

Mungkin ada yang tahu betapa gua terlalu ingin untuk bersekolah di sana. Hingga kini, gua masih menantikan surat dari Hogwarts untuk memberitahu gua diterima masuk untuk belajar di sekolah yang tersohor itu.

Mungkin selama ini surat gua dah sampai, tapi ada orang sorokkan. Dengki lettew!

Dan akhirnya, semua itu akan menjadi kenyataan. Gua akan pergi untuk melihat sendiri Harry Potter: The Exhibition yang bertempat di kota Singa. Betapa hati ini terlalu gumbira setelah proposal gua diterima oleh Mr.K. Bayangkan, baru aja pulang dari Vietnam nak ke pulak ke Singapura. Sengkek jugak poket ni. Rabak teruk!

Nak kata Mr.K tu peminat Harry Potter, memang langsung tidak. Sekadar menjadi peneman (dan mungkin tukang ambik gambor nantinya). Kalau tengok filemnya pun, asiklah nak bertanyakan kenapa, apa, mengapa, bila, bagaimana dan siapa? Eh *senyum kat JasJamal*. Bersalah jugak rasa di hati, kerna dia masih sudi menuruti perempuan meroyan ni ke sana sini. Bila ditanya, jawapannya ringkas..

“For you. As long as you are happy, I am okay.”

Tatau nak kata gua sayang Harry Potter ke, gua sayang dia bila dia cakap macham ni. Hewhewhew.

Tengok tu. Hedwig sedang membawakan surat dari Hogwarts untuk gua ^^v

Tapi apabila difikirkan kembali yang ini adalah satu-satunya peluang untuk merasai sendiri donia keajaban Harry Potter, gua redah jua. Entah bila nak ke London, ataupun ke USS Orlando di Amerika Syarikat semata-mata untuk ke donia magik ini. Tidak, ini serius! Ini adalah impian sedari kecil lagik!

Untuk infomasi yang lebih terperinci: Kelik sini.

Expelliarmus!

.

i.Z.Z.i.e:

Potterhead, I am!

8 thoughts on “My letter has arrived! I am going to..

  1. *senyum balik* tapi skrg dah lain 4W1H =P

    p/s: Entah bila nak ke London, ataupun ke USS Orlando di Amerika Syarikat..yg nieh saya nak ikot!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s