gua sudah pulang..!!

Adakah kalian rindukan gua sepanjang ketiadaan gua di sini?

TAK?

FINEEEEEEEEEEE!!!

Kalau kalian tak sudi rindukan gua, gua tau ada insan yang senantiasa merindui diri ini. Ececece..

Hari ini sebetulnya gua bercoti secara kecemasan. Ada hal yang perlu diselesaikan. Penat masih bersisa, tapi keseronokan sepanjang percotian di sana semustinya sukar digambarkan. Sampaikan gua bangun pagi tadi, masih tertanya-tanya di manakah gua berada? Masih terbawa-bawa dan terngiang-ngiang deruan ombak memukul pantai dan angin dari Laut China Selatan.

Pemergian kali ini adalah ke Da Nang, Vietnam. Suatu tempat yang masih kedengaran asing oleh penduduk Malaysia. Namun gua pasti, dalam masa beberapa tahun lagi, Da Nang akan mula dikenali seperti mana Krabi.

Pastinya, gua akan berkongsi pengalaman gua sepanjang 4 hari 3 malam dan mencoretkan di ruangan belog ini. Ah, berlari berkejaran seperti tidak cukup masa akhir-akhir ini. Harapnya, kalian tidak akan merasa jemu dan masih sudi menjenguk.

Pantai yang halus memutih, ombak yang memukul pantai, deruan angin yang begitu menyegarkan. Sungguh indah ciptaan Tuhan.

5 thoughts on “gua sudah pulang..!!

  1. Welcome back izzie. Glad u r back, lama noo blog ni bersawang. Eceh! Joking! Btw, can’t wait to read about ur trip to da nang as i’ve been planning for a beach vacation n now contemplating whether i should choose da nang or krabi. Perhaps i can get some additional info to finalise the plan. Thanx in advanced!🙂

    • hi min!

      i will try my best to write about Da Nang, Vietnam. i akan skip dulu hutang untuk vacays yang lepas-lepas since you need to make decision either to go to Krabi or this new place.

      check out this space from time to time, ya!

Leave a Reply

