The wedding day is TODAY!!!

Sungguh gua nebes. Berdebar-debar. Tak keruan jadiknya. Sebab hari ni adalah hari langsung majlis gua *uhuk uhuk*.  Jemput hadir ye semua.

Walaupun kechentaan terhadap kanda Edward Cullen sedikit menurun gara-gara kanda Damon Salvatore yang mengungguli carta,mungkin dengan perkahwinan hari ni dapat menyemarakkan kembali chenta yang dah lama bersemi.

I ♥ Edward Cullen.

Dan ♥ Damon Salvatore.

Dan ♥ Hyun Bin.

Dan ♥ Jang Geun Suk.

Dan ♥ Hyde.

Dan ♥ Seth Tan.

Dan ♥ Zikir.

ZIKIR???!! KANDA ZIKIR!!!

Oh kanda, nampak gayanya tak dapatlah dinda berdating bersama-sama kanda malam ini. Maafkan dinda, kanda. Dinda terpaksa menduakan kanda hari ni. Dinda janji, esok dinda akan cover balik ya! *pinky promise*

6 thoughts on “The wedding day is TODAY!!!

  1. ::edward is sooo whipped !! – bukan i, tp damon sayang yg cakap..koh koh koh !!::

    pg td kat fly fm dgrnya si hafiz tu dapat kol rob patz..ada dgr x ?

    ohhh..kmaen lagek tangan bella tu !!

    • “za somerhalder always forevaahh (x prnah curang)”

      i tak curang lah!! cuma kasih i ni selautan banyaknya! tak terluak pun nak diberikan kepada kanda-kanda sekalian!!
      takpe, i tak marah kanda damon cakap macham tu. dulu sentap gak. muahahahaha

      WHAT???!!! dapat kol R-PATZ??!! mana i dengarrrrr!! huwaaaaaa!!! R-PATZ cakap perrrr??!!!

      posisi baekkkkkk punya. aumm!!

  2. i x dengor pung, i missed it…tau pong sbb dierg mntion kat twitter..tp i rasa dierg nipu laa..sbb after dat, dey got prem interviewing tay-laut …ropa2nya..si henry golding mnyamar tau !! yg r-patz tu x pastilah pulok i betol ka nipu ka…

    aahh..apa2 pong, u mmg curang..walau seluas mana lautan kasihmu, tetap curang..terbukti damon i yang punyaaaaaaa….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s