Lemas

  • Sedang dalam fasa membenci diri sendiri yang teramat. Benci kerana malas, benci kerana cemburu, benci kerana bodoh, benci kerana punya aura negatif yang banyak sekali. Retail therapy dan tidur tidak mampu mengubati.
  • Fasa menghembuskan nafas berapi juga masih tidak lagi padam. Tiap pagi juga bersarapan tebuan. Rasa seperti mau beramukan puaka.
  • Telinga masih lagi terpaksa mendengar suara yang menjengkelkan saban hari, dengan komen-komen yang kadang-kala menampakkan begitu ceteknya ilmu pengetahuan di dada. Shallow!
  • “Talk to the hand.” Malas mau melayan omelan orang-orang yang hanya tau berkata-kata tapi tidak pernah mau mendengar.
  • Setiap orang punya masalah. Masalah gua? -Lu!

9 thoughts on “Lemas

  1. no1. yups ada
    no2. yaaa ada
    no3. hurmmmm..ada jugak
    no4. erkkkk..ya ada juga

    masalah kita seropaaaaa!!! cuma list saya panjang lagi laaa :-”

    sampaikan bila berjumpa dengan si therapist dier ckp “oke pejamkan mata, tenangkan fikiran, cuba bayangkan kenangan manis, bole nampak takkk??”
    saya>>tak ponnn.
    “oke xpe, kite cube ulang lagi yee”
    ulangan sebanyak 3kali masih gagal!! therapist xdapat membantu so terus buang jauh2 namecard therapist itu=P

    • wuuuu..kita seropaaa, kita seropaaaa

      kamooo, sudah saya berikan kenangan manis. babak mandi ada, babak tidur ada, babak tidak berbaju ada, babak cium ada, babak atas katil ada, babak kolam pun ada.

      :-“

  2. kamoooo kalau org yg xtahu hujung pangkal membaca komen kamo bole salah faham tahu??

    bukan kerana kurangnya kenangan manis, tapi kerana kekurangan saya, saya xbole bermimpi!! (tetibe rasa diri abnormal..benci tauuuuu!!)

    • kamo bermimpi, cuma mungkin kamo tidak mampu untuk ingat kembali apakah yang kamo mimpikan malam tadi..

      tidak seperti saya, saya boleh bawak masuk poojaan hati masuk ke dalam mimpi :-”

      kakak saya lagi terel. siap boleh cipta nak mimpi apa, siapa, dan bagaimana. kalau terjaga, boleh lagi sambung mimpi beliau T____T

      jeles!

  3. owh kemampuan bermimpi ini, keturunan yeee?? hurmmmm..mmmmm.. patutlah kami xpernah bersembang tentang “eh ko nak tahu smlm ako mimpi….”

    ckp dengan kakak kamo ader yg nak menuntut ilmu..pengerasnya ckp jerk akan disediakan;P

    SANGAT jeles okeee!!

Leave a Reply

