hancur hatiku…

Few years back, masa jumpa Hawe during summer holidays sungguh-sungguh dia suruh gua buat akaun Twitter. Dia citer, walaupun dia kat OZ..dia suka follow KJ. Semua menda pun dia follow. LOLOLOL. Masa tu kat Mesia tak meriah lagi dengan Twitter.

Dan gua pun buatlah akaun Twitter.

Tak lama. Gua rasa sangat bosan. Gua delete. LOLOLOL. Sorry Hawe U___U

Tapi gua dah create balik akaun Twitter. Semata-mata kerna gua mau follow Sukkie oppa [read: Jang Geun Suk]. Auuuuwwww.

Terus gua follow Ian Somerhalder jugak, si Damon yang hot itu. Tiap kali bangun tido, suka greet “Good morning, beautiful!”. Rasa macham dia sebut kat tepi telinga gua jek.

And the rest is history.

Oh..belum sentuh pasal tajuk entry. Al-kisah..

Lepas gua balik dari Bandung, Kak Mas mengkhabarkan berita gumbira. Sukkie oppa akan datang Singapore bulan April ni untuk Asia Tour Fan Meeting. Terus gua Google. 22 & 23 April. Tiket dah banyak yang sold out.

Sedih.

Tetiba tangan gua gatal menaip di Google; “Jang Geun Suk Malaysia Asia Tour 2011”. Manalah tau kan, kot-kot dia datang singgah minum cendol ke?? Untung sabut timbulllllll…

Memang timbul!!

4th June 2011!!

Melompat dengan penuh kegedikkan dan kegumbiraan waktu itu gua sama Kak Mas. Tapi tak lama. Tarikh tu macham familiar. Sangat-sangat familiar. Kenapa ya??!!

Dang!!

Alang kawen!! Kat Perlis!!

WHY?!

WHY??!!

WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?????!!!!!!!!!!!!!

Gua punyalah berharap tiket akan mahal gila. Maklumlah, 1st time dia nak datang Mesia ni!! Gila keji kan? Tapi tadi gua tengok harga tiket..punah segalanya! Tiket tak mahal mana.

Boleh tak kalau gua nak berdoa moga-moga Fan Meeting tersebut dibatalkan kerana KL banjir dengan tangisan gua?

Untung batu tenggelam.

Dan tenggelam bersama-sama impian gua T________T.

Nanges!

4 thoughts on “hancur hatiku…

Leave a Reply

