#Random: Puteh

Arini nak tangkap gambor kelas. Lelaki kena pakai kemeja puteh. Perempuan kena pakai tudung hitam. Disebabkan gua tak bertudung, dan rambut gua dah sedia hitam sejak azali (walaupun tak berapa nak hitam), jadiknya..wa pun pakai kemeja puteh berlengan pendek.

Maknanya, lengan bersaiz balak gua ini akan jelas kelihatan.

Disebabkan tak pakai kemeja puteh berlengan pendek ini sejak berkurun lamanya, maka gua telah lupa bagaimanakah caranya gua mengenakan baju ini seperti sebelum-sebelum ini.

Puteh, polos, dan lut cahaya.

Sampai kat opis, baru gua teringat. Dulu gua pakai dengan singlet. Arini gua pakai HANYA dengan ‘singlet kecik’.

Menggelupur gua carik jacket.

2 thoughts on “#Random: Puteh

Leave a Reply

