I am head over heels!! @____@

Rawr!

.

Gua dah tukar gambar Edward Cullen untuk contact picture Mr.K kepada gambar di atas. Ini bermakna, Kim Joo-Won benar-benar memberikan impak maksima kepada gua sampaikan gua sanggup gantikan tempat Edward.

Dan buat sekian kalinya, gua curang lagi U___U

Who could have ever imagined that sit-ups can be sooooooo sexay???!! Rawr!!

.

Tolong ‘lapkan’ foam cappuccino kat bibir Ra-Im. Rawr!!

.

Omoo..omoo~~ jatuh chenta dengan Human Tissue PaperšŸ˜‰

.

Kalau Blood Pressure gua diambil sekarang, musti boleh nampak betapa ia mencanak-canak naik cecah langit.

15 thoughts on “I am head over heels!! @____@

    • hahaha..dulu lagi dah terjebak. skang ni terjebak BALIK. LOLOLOL
      ya..omo omoooo tu maksudnya omgšŸ˜›
      oh weeda, sila la tengok. nanti ako bawak balik, hg copy nak?

  1. Pingback: “Dasar pandang ke Timur” by Izzie Z. [sebuah siri kelangsungan hidup dalam penafian] | i.Z.Z.i.e

Leave a Reply

