Sireh pulang ke gagang

Mr.K sudah pulang ke pangkal jalan. Hati berdegup kencang, bergetar seluruh badan pabila mendengarkan ringtones yang lebih 2 minggu tidak kedengaran, berserta dengan gambar Edward Cullen terpampang di skrin iPhone.

Arakian terdengarkan suaranya di balik sana, hampir kelu lidah berkata-kata. Dan sebentar tadi, lemah longlai lutut gua terpandangkan dia. Dia?

“How’s my VW? I miss VW more than I miss you.”

Sumpah!! Rasa nak gores dan menang je kereta dia. Baru dia tau langit tinggi ke rendah! U_____U

Gua pakai t-shirt Hard Rock ni saiz M. Masa pergi Bali tu, gua ada rembat. Sah-sah dia ada skali. Tapi yang ni, dia belikan saiz S. Gua cakaplah, gua risau takot tak muat je saiz S ni nanti. Lu tau jawab apa?

“Then loose down your weight so that you can wear this t-shirts.”

Ahhh.. Dia masih tak berubah. Masih sinis dan sarcastic. Happy to have you back, Mr.K ♥

2 thoughts on “Sireh pulang ke gagang

Leave a Reply

