#Random: KL

Gua tak suka KL. Pada gua KL bandar yang rough untuk orang yang fragile macham gua. Gua tak pernah sukakan KL. Tambah plak dolu-dolu, budak sekolah rendah gua bajet best and asik gebang bila coti sekolah je, mak pak depa bawak pi turun KL.

Oh, gua tak suka sebab gua jeles kat depa kot??

3 tahun study kat Bangi tak kira lah hoi! Sebab Bangi berada dalam kawasan negeri Selangor. Tah sapa ntah duk cakap dengan yakin tapi nampak tak berapa nak cerdik..

“Oh, I study kat KL.”

“KL kat mana?”

“Bangi.”

LOLOLOL.

Skang gua kena kena duduk kat sini. Jauh dari klorga. Tapi lama-lama, gua macham suka plak. Sebab ada Sang Dewata Arjuna kat sini, kot?! Tu la, lain kali jangan duk benci sangat. Nanti jatuh suka, kan susah?

Tapi bila gua duduk kat KL, orang KL asik gebang pasal pi bercoti kat Penang. Ironi bukan?

3 thoughts on “#Random: KL

    • hahaha.. tapi kak mas cakap kat saya, kak mas memang suka Penang kan? yang saya maksudkan “orang KL asik gebang pasal pi bercoti kat Penang” ni macham.. “oh, I turun Penang coti ni tau”, “coti aritu i jalan-jalan kat Penang”, “i selalu turun Penang” etc.

      eh..bertahun tau i duk Penang, rileks jek! muahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s