hidangan di permulaan hari

Kalau lu orang makan breakfast cereal, lu orang suka macham mana? Tuang susu terus makan cepat-cepat sementara masih rangup krup-krap-krup-krap atau biar cereal tu kembang dulu baru makan?

Mr.K suka campur corn flakes sama Koko Krunch (tambah buah potong). Pastu dia biar dan rendamkan dulu dalam susu sampai kembang sementara dia bedal toast with butter and jam. By the time dia nak suap cereal dia yang dah kembang tu, tekak gua pun dah sama kembang.

Cereal gua haruslah masih rangup. Tuang susu je terus gua sudu masuk mulut. Masih rangup bila gua kunyah. Sampai rasa bergegar otak gua.

Lu orang suka yang macham mana?

.

iZZie:

Eating two bowls of cereal a day could help obese people lose weight [read more..]. Oh, gua paling suka Nestle Fitness cereal.

3 thoughts on “hidangan di permulaan hari

  1. Wahhhh ako nya nestum yg letak banyak-banyak..then… letak air skiiiiittt ja.. then letak milo sampai legam.. then gaul… then makan.. pastu tunggu sat.. nature call~~

Leave a Reply

