Thailand, Malaysia, Indonesia & Australia

Phuket.

21st-24th January 2011.

Tinggal dalam angan-angan.

Dah masuk kali kedua terpaksa membatalkan di saat-saat akhir untuk ke Phuket. Tak tahulah kenapa, padahal flight tickets dah dibeli siang-siang lagik.

Mr.K cakap dia kena meeting pada tarikh tu.

Gua rilek.

Mr.K cakap dia kena outstation pada tarikh tu.

Gua rilek lagik.

Mr.K cakap dia kena pergi meeting. Dan dia akan outstation ke JAKARTA & BANDUNG pada tarikh itu.

Gua dah tak dapekkkkkk nak rilek dah. Hancur punah ranah remuk redam hati gua.

Raya Island

.

Gua takde luck mau jejak kaki kat sana kot? T____________________T

Gua ni asik ditinggal-tinggalin. Minggu lepas dia ke Penang.

Gua jadik patung chendana.

Minggu ni nak ke Labuan.

Gua akan jadik patung chendana.

Minggu berikutnya ke Indonesia.

Gua mau larik bawak diri.

Di bulan Februari pula dia akan terbang jauhhhhhhhh..jauhhhhhhhhhhhh dari gua T________T

Untuk suatu jangka waktu yang agak lama. Cukup lama untuk gua.

Hampir sebulan.

“I hope when I am back, you don’t have any new boyfriend.”

I have been with you for 6 years, Mr.K. What made you think that I will be with someone else because you’ll be away for 1 month?

Leave a Reply

