AJL 25

  • Tolong ingatkan ako yang ako ini bukannya juri professional untuk menilai dan menghakimi pertandingan semalam.

 

  • Tapi tolonglah ingatkan ako dari segi apakah lagu itu dinilai? Kerana ako sangat trauma dengan slanga dan gaya gedix Ana Raffali. Bukankah sebutan kena jelas bila menyanyi dan bukan dengan slanga omputeh?

 

  • Tolonglah ingatkan ako yang gimik terlampau banyak di atas pentas sampai naik muak. Kecuali FT sebab yang itu tak perlu diingatkan kerana beliau memang rock star!! I ♥ you forever FT!!

 

  • Tak perlu ingatkan ako yang orang lama punya vocal meletup-letup. Kalau AJL tu ako yang punya, ako kasik kemenangan mutlak kepada Fran, Nash & M. Nasir sekali lagi. Tak perlu gimik-melampau-tembak-menembak, cukup dengan lontaran vokal yang mantap sudah bisa buatkan ako terlopong.

 

  • Jangan ingatkan ako yang Siti selesema dan tidak sihat. Ako tak peduli dan ako nak kata jugak yang pitching dia lari walaupun tak banyak. Dan dia jugak out of shape. LOLOLOL. Tapi ako tak perlu diingatkan yang tiap kali dia buat persembahan, dia punya showmanship yang bagus dan menghiburkan. Dan ako tak pernah tak suka dia menyanyi lagu tradisional.

 

  • Tolong ingatkan ako yang ini semua hanyalah duniawi semata-mata. Ako tak menang walau sesen habuk jua.

 

  • Tolong ingatkan ako untuk download alunan suara Abdullah Fahmi. Kau tak kenal siapa dia? Mungkin ako boleh tolong ingatkan kau. Meh sini nak tolong azan kat tepi telinga tu.

©

6 thoughts on “AJL 25

  1. i like hafiz more than ft. i dun even have his (ft) song in my songlist. n let’s just say the all the gimmicks tak best. including ft’s.

    ok saja nak kasi u berapi. hehe jangan marah. ingat suara abdullah fahmi ye.

    ps- lepas ne layan akademi alquran. yeah!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s