random

  • Saya sedang mengusulkan cadangan kepada Mr.K. Bulan November dan Disember ada banyak coti (wah!). Mintak-mintaklah proposal saya itu akan diluluskan tanpa banyak soal *wink wink*
  • Makan ati dengan Air Asia sebab tiket balik Penang mahal siak. Saya pilih Firefly. Airfares + luggage + tax yang lebih berbaloi. Skypark dekat, flight pun takde delay. Tapi agak cuak dengan flight ATR72-500. Terbang pun rendah je tak macham Airbus atau Boeing.
  • Gelang kaki saya putus malam tadi. Nasib baiklah putus dalam bilik air. Kalau tak, putih mata. Bukan putus kat anak ikan tapi memang putus kat rantai tu. Dahlah gelang kaki tu Makcu kasik. Takmo pakai dah gelang kaki lepas ni. Serik. Lain tahun je pi tukar dengan gelang kat kedai. Pakai sampai siku. Baru betul anak mami Tanjung T_______T.
  • Kalau pergi kedai emas mesti orang tanya, “Emas 1gm berapa?”. Boleh tak nak tanya, “Tauke, emas sekilo berapa?”😀
  • Potugal-Switzerland-Norway-Paris-UK-OZ. Setan bertanduk akan muncul di ofis selama 2 minggu itu. Hahahaha *gelak syaitooooonnnnn*

2 thoughts on “random

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s