Stefan who??!!

Minggu lepas adalah berjalan-jalan di FB Weeda. Skali, hamek kau! Terbeliak bijik mata lepas baca satu status yang agak mengundang malapetaka ke seluruh Tanah Jajahan Majapahit & Srivijaya.

.

Nama penulis sebenar dirahsiakan:

Yonna Weeda Darl..

Vampire Diaries baru season 1..

season 2 maybe september ni!

cant wait…


sangat best la dear..

mari tengok mari tengok

Damon 4 juta kali ensem pada edward..

Elena 48 juta kali ganda lawa pada bella twilight

^________^


Motif?? hahaha sedang mempengaruhi kamu

.

“Damon 4 juta kali ensem pada edward..”

Saya baca senapas. Itu adalah ayat penyata yang membuatkan darah menggelegak sampai ke kepala! Zaaaasss.. tak tunggu lama, saya bukak balik D:\ saya dan kuis-kuis segala folder mencarikan folder yang bernama Vampire Diaries (VD). Dah berkurun di situ. Sebelum ni seru tak sampai nak tengok tapi lepas baca status yang mengundang amarah itu, memang dah tak tunggu lagik!!

Skali tengok dalam folder..dah delete!! Saya delete sebab dah lama sangat di situ dan space sudah tidak cukup dalam laptop ni. Nak transfer ke dalam 1 Tera adalah sangat malas. Saya sangka VD masih berada dalam server tapi dalam server pun dah delete!! Cuma tinggal episode 13-22 jek.

Back up? -Inchey K. Tapi dia ada sampai episode 10. No hal. Itu sudah memadai buat masa ini.

Dan saya tonton dengan perasaan bercampur baur. Nak tengok, hebat sangatkah hero VD ni?!

Kiri: What the..?? Kanan: Syorga!

.

“Shall I compare thee to a Summer’s day?”

Oh, he is nothing to compare to my beloved Edward Cullen!

Tapi untuk statement;

Elena 48 juta kali ganda lawa pada bella twilight

Yang itu, saya setuju. Elena Gilbert punya ekspresi muka. Tidak seperti Bella Swan yang keras kejung dan expressionless. Tsk.

Dan saya tonton.. Dan saya tonton..

Stefan tidak hot. Itu kenyataan. Tapi si Damon itu, wow! Makhluk Tuhan paling sexayyyyy!! Beliau jatuh dalam kategori bad boy. Dan sangat nakal. Dan sangat hawt. Dan sangat tempting. Dan sangat…delicious!!

Damon is reading Twilight saga.

Damon: What so special about this Bella girl? Edward’s so whipped.

Caroline: How come you don’t sparkle?

Damon: Because I live in the real world, where vampires burn in the sun. This book by the way has it all wrong.

Dipetik daripada Episode 4 (Season 1): Family Ties

.

Edward’s so whipped??!! T__________T

Tapi Edward tetap di hati. Coz there’s nothing, nobody can match him. Sebab bila Edward berdiri sambil pouting, bisa gugur jantung gwe (dan JasJamal). Dan bila dia berjalan kucing dari kereta Volvo XC60 sambil tersenyum, saya (dan JasJamal) sawan!

Dan hari ini, saya selak lagi status yang sama di wall Weeda.

Dang!

Saya dah salah konsep. Hero yang dikatakan lebih ensem 4 juta kali itu adalah Damon!! Damon!! Dan bukan Stefan!

Okay, fine! Dan gaduh dengan JasJamal sebab dia kata saya curang tapi saya menindakkan.

Tak curang pun. Cuma TERsuka sikit kat Damon.

So what if I suka bad boy?! Edward Cullen tetap bertakhta di hati.

Kanda.. I lap you very strong sampei bila-bila!!

13 thoughts on “Stefan who??!!

  1. owh ini ropanya cerita sebenar..lain kali kamo tulis kat blog dulu, baru YM saya, bagi mengelakkan salah faham (-__-“) TERsuka yaaaaa…[-x (tahu nieh ikon ape??)

    • oh..jangan selamatkan beta!! beta tak ingin diselamatkan v(^_____^)v
      kalau edward ada kat sini, wa tak bawak mai opis. wa simpan dia dalam frame, buh dalam lemari, konci. bior wa sorang je hadap dia! wakakakaka

  2. aku minat cerita vampire tapi paling membosankan of coz twilight punya serieslaaa…demm…abis rosak kemachoan kaum kerabat vampire.

    VD oklaa…tapi best lagik True Blood.

    Vampire paling hot adalah Selene dlm citer Underworld.Yeah😛

    • haha.. takpe, edward ako tetap di hati walau apa jua donia cakap. vampire glamer meletop-letop sebab edward. sila terima kenyataan *peace*

      VD ako tak khatam lagik. kasik ako khatam dolu, baru ako gagau pi tengok True Blood eh? tengok hero pun, hawt. me loike!

      Kate Beckinsale pegang watak Selene dengan black leather suit dan bermata biru. ako tengok pun leleh air liur wehhhhh~~gagaggaga😉

  3. Pingback: Maafin. Dinda curangi kanda..namun kanda tetap di hati dinda. Cuma hati ini sudah terbahagi dua..satu kanda, dan satu lagi dia.. (Matiklah kena panah petir!) « i.Z.Z.i.e

    • Hi Erina,
      I tak jual buku Vampire Diaries and Stefan Diaries sebab those are my personal collection. I nak jual malay novels and few other english novels, berminat tak?

Leave a Reply

