Despicable Me

Yeeeehhhhhhaaaaaaa!! Hati adalah gumbira sebab dapat bergelak ketawa semalam dengan housemates. Despicable Me. Hmmm.. Saya tak terpikir pun nak tengok cerita ni sebab watak dalam filem tu tak nampak comel. Lebih-lebih lagi dengan lelaki berkaki kurus keding, leher pendek, torso lebar, dan benda bolat-bolat-penjong-warna-kuning-mata-satu-mata-dua.

Skali… Lawakkkkkkkkkkk!! Dan sangat chumil rupanya benda bolat-bolat-penjong-warna-kuning-mata-satu-mata-dua tu. Especially bila bertukar menjadi glow in the dark. Chuuuummmmmiiilllllll!! Kalau ada betul-betul, mesti sedap peluk, kan?

Overall, cerita ni memang menghiburkan. Penuh dengan mesej yang ingin disampaikan. Siapa sangka Gru yang cold hearted boleh berubah dah jadi seorang yang penyayang?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s