lihat pinggangku..sungguh ramping, kan??

Dalam banyak-banyak minuman yogurt, saya paling suka Nutrigen LiteYo. Yang lain tu, macam Bliss minum jugak tapi kurang sikit pasal LiteYo ni pekat sikit dan taklah semanis Bliss (untuk lidah saya lah!). Selain dari perisa Mango + Peach, saya suka Markisa + Sayuran + Epal. Oren + Lobak Merah belum pernah cuba lagi.

Cik Misi pernah cakap, minuman yogurt dan yogurt bagus untuk perut, bagus kalau nak ramping. Provided, dengan rendah lemak atau 0% lemak. Terus berkobar-kobar semangat nak dengar nasihat Cik Misi.

Bila Mr.K memborong di Carrefour, saya mintak nak sebotol LiteYo. Sampai dalam kereta, terus saya buka dan minum. Saya tonggang je terus dari botol. Baru nikmat. Sejuk sampai ke perut.

Dan kemudian ada suara berbunyi dari tepi,

“Why the shape of the bottle looks like that? You are suppose to look like that, not the bottle.”

Pernah tengok botol LiteYo macam mana?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ok, fine!

2 thoughts on “lihat pinggangku..sungguh ramping, kan??

  1. OMG! i loooove yogurt!
    hahaha. i can eat the whole bekas besar yougurt (yg mix ngan stoberi tu) in just few minutes. hehe.

    and i just want to give Mr.K high five now. weeheheh :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s