Prince of Persia: The Sands of Time

Percayalah! Beliau adalah sangat hawt!!

.

Last skali saya tengok Jake Gyllenhaal adalah dalam filem The Day After Tomorrow atau dalam Bahasa Malaysia, Lusa. Lepas tu, saya dah tak tengok mana-mana filem yang beliau lakonkan.

Tapi semalam..mata saya tak berkedip!! Teruja gila bila watak Prince of Persia -Dastan tu beliau lakonkan dengan penuh karisma. Sangat gagah perkasa. Sangat sangat sangat hawt sampaikan tak payah pakai selimut masa menonoton semalam (ok, ni tipu :P).

Tapi Mr.K cakap, Gemma Arterton tak cukup hawt dalam cerita tu. Ada haku kesah?? Janji itu hero adalah hawt hawt hawt! Hahahaha.

Rasa sangat berbaloi tengok cerita ni. Action non-stop dari mula sampai habis. Tak bosan. Sampai saya sanggup tahan kencing selama sejam lebih sebab taknak terlepas jalan cerita. Rugi woooo, rugi!!

Cepat pergi tengok sendiri!!

Berapa bintang saya kasik?? Ala… kasik 6 je sudeyyyyy.

6/5!!!

.

iZZie speaks:

Makan Fish & Chips dalam keadaan gelap sambil menonton Prince of Persia adalah sangat mencabar minda. Tapi sosej dia sedap woooo..panjang dan besarrrrrr punya!

Leave a Reply

