I’ll wait for you

Sumpah saya gementar. Seluruh tubuh terasa seram sejuk. Jantung berdegup kencang. Peluh jantan merenik keluar dari liang-liang roma.

Hari ini adalah penentu segalanya.

Dan saya harap, mentari akan muncul kembali. Lalu menerangi semula hidup saya yang dihimpit kegelapan semenjak dua-tiga hari yang lalu.

Dan bila sampai waktu itu, saya akan tersenyum girang.

Tapi sebelum itu, sebelum mentari itu muncul kembali..saya perlu menantikannya memunculkan diri. Hari ini. Saya akan tunggu.

Hari ini penentu segalanya.

Leave a Reply

