ini cat meow meow saya

.

Nama dia Labi, kembar dia nama Labu. Labi adalah seekor kucing kampung. Ada lagi dua ekor yang kembar juga, Topo dan Tempe. Tapi semua dah mati, tinggal Labi seekor je.

Selambak!

.

Kalau diperhatikan betul-betul, ekor Labi ni kontot sangat. Macham takde ekor langsung. Apieq pernah buat teka-teki yang berbunyi..

.

Apieq: Mak, cuba teka. Binatang apa takde ekor?

Mak: Semua binatang ada ekor, Apieq. Mana ada yang tak ada ekor.

Apieq: Salah! Jawapan dia, Labi.

Alang: T____________________T

.

Yang gemuk di belakang itu adalah Abang saya. Sila abaikan perut buncit itu.

.

Yang ni pula nama dia Harry Potter. Hobi -tidur. Dia 3 beradik sebenarnya. Ronald Weasley dan Hermione Granger. Ron dan Hermione dah pergi tak kembali. Maka tinggallah Potter seorang diri.

Tengok dia tu. Mata tak pejam rapat masa tidur. Orang tua-tua cakap, kalau tidur tak pejam rapat ni..nakal. Hemoih, bese dia!

Dah, nak citer tu je. Bye!

2 thoughts on “ini cat meow meow saya

  1. ::saya sangat sangat sukak kucheng…tp sayang saya cuma dapat tgk aja..dapat usap2 aja..dapat bagi makan aja..dapat meow2 aja..dan dapat sergah2 diorg aja … saya tak dibenarkan bele kuchin…hmmmm….

    tp saya suka lbey anjeng juga..kalu kuchin pon saya x dbenarkan bela..agak2 kalu anjeng cemene ?::

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s