malas nak layan, malas nak komen

Hari ini, menu tengah hari saya adalah Kari Ayam bersama kentang, Kacang Panjang Goreng dan sambal belacan. Saya ceduk nasi, ceduk ayam, ceduk kuah, ceduk kentang..

.

Pakcik: Iz, makan kentang nanti gemuk. Tak takut gemuk ke?

Saya:

Pakcik: Makan nasi banyakpun gemuk.

Saya:

Pakcik: Takpelah. You all muda-muda ni masih mengembang dan melebar lagi.

Saya:

.

Dan bila saya jenguk ke dalam pinggannya, bersepah-sepah kentang yang dipancing. Huh?!

Pada suatu ketika, ketika sedang saya membancuh Cadbury 3 in 1 Hot Chocolate di pagi hari..

.

Pakcik: You minum chocolate, you tak takut gemuk ke?

Saya:

.

4 thoughts on “malas nak layan, malas nak komen

Leave a Reply

