saya tidak pasti..adakah penyakit ini dihidapi oleh saya seorang sahaja???

Sekarang saya dah kutip satu penyakit baru. Penyakit yang agak sukar nak dirawati. Penyakit malas.

Bangun pagi-pagi, celik-celik mata je.. rasa malas mau pergi kerja. Rasa malas nak bangun dari tidur yang rasa sekejap yang tak cukup tu. Malassssss.

Rasa nak ambil EL. Malas ambil MC sebab kalau nak MC, kena mandi, kena bersiap-siap, kena pergi jumpa doktor dulu. Lepas tu kena jalan pergi klinik. Kena tunggu giliran. Kalau pergi klinik, selalu je kene tunggu lama gila. Tapi bila dah sampai giliran, kejap gila jumpa doktor. Orang lain, berkurun dalam bilik tu. Bertelur gamaknya.

Muka kena buat muka sakit. Kena sembang-sembang sikit dengan doktor. Agak-agak dah selesai, dapat ubat, dapat MC.. kena jalan balik rumah pula. Oh, malas!

Dan sebab itulah, akhirnya saya masuk ofis..

5 thoughts on “saya tidak pasti..adakah penyakit ini dihidapi oleh saya seorang sahaja???

Leave a Reply

