copycat!! pfffttttt…!!

Nak copy sangat kan? Nah, copy my ass!

.

Oh, lately saya rasa sangat annoying. Sangat-sangat-sangat dengan keadaan di mana apa yang saya lakukan, diplagiat.

Apa yang saya suka, disuka juga. Apa yang saya beli, dibeli juga. Apa yang saya gayakan, digayakan juga. Apa yang saya buat, dibuat juga. Rimas, tahu? Rimas!

Kamo tiada personaliti sendiri, kah? Selama ini kamo perhatikan saya,  bukan?

Tolonglah! Bukan nak perasan sendiri tapi memang perasanpun ‘persamaan’ yang ketara itu. So obvious, kot!

Eleh, ingat chumil ler buat muka macham tu ye?

.

Leave a Reply

