URUTAN yang paling PUAS & SEDAP setakat ini

Semalam saya ke Oriental-Blitz Reflexology. Minggu ni adalah minggu ke-3 berturut-turut pergi massage. Tapi bukan nak urut kaki tapi Mr.K dan saya nak urut badan.

Untuk urutan badan kali ni, saya bukan diurut oleh Chinese Lady. Tapi saya diurut oleh Indonesian Lady. Wahhhh!! Bila dia sentuh tengkuk saya sajapun sudah terasa bedanya!

Kalau sebelum ni, yang mengurut saya selalunya menggunakan ibu jari, tapi Indonesian Lady ni guna tapak tangan. Hasilnya? Badan saya tidak rasa sakit-sakit bekas urutan tangan dan juga urutan dia memang ternyata sedap sekali. Badan terasa segar.

Dan juga bisa mengeluarkan angin dalam badan saya buat pertama kali! Prruuuutttttt.. (tapi saya pandai cover!)

Cara dia urut nyata berbeda dengan masseur yang sebelumnya. Dia juga urut perut dan peranakan saya. Saya suka!! Lepas ni, saya memang akan meminta hanya dia yang urutkan saya.

Leave a Reply

