Oh! Bulan Mac

Bulan 3 adalah bulan yang bosan sebabnya bulan Mac adalah bulan yang langsung tiada cuti! Tiada langsung cuti am yang jatuh pada bulan ni..!! Sangat sedey!!

Dari sekolah lagi saya akan mula kira cuti umum berapa hari dan cuti sekolah berapa hari bila aje dapat kalendar kuda tu. Saya orang yang memang sangat suka akan cuti. Tabiat tu masih tak dapat dikikis sampai dah bekerja skang ni.

23 hari yang perlu bekerja dalam bulan Mac. Bulan yang agak tough sebab tender evaluation process akan bermula pada 3rd March. Saya akan berada dalam bilik kebal selama berbulan-bulan lamanya..

Bulan Mac juga Mr.K akan tinggalkan saya dan pergi jauhhhhhhhhh…

Doakan agar saya kekal waras.

iZZie speaks:

Kira baper banyak perkataan bulan. Bukan Oh! Bulan yeee…

Leave a Reply

