tak lawak pun!

Semalam saya naik lif dari tingkat 30. Sampai kat tingkat 21, ada 3 orang masuk nak turun ke G. Sorang perempuan dan 2 lagi lelaki.

Ntah macham mana la ntah, si pompuan ni boleh plak pegi sandar kat butang lif tu. Habis ditekannya setiap tingkat dari tingkat 20, 19, 18, 17 & 16. Tak pasal-pasal nak kene mencemar duli tunggu pintu lif tu terbuka pastu tertutup kat setiap tingkat. Saya nak balik awal, tahu?? Tak pasal-pasal jadik lambat. Ada lagi 3 button yang tertekan tu tingkat yang atas daripada tingkat 21, so takdelah nak kena lawat plak setiap tingkat tu kan sebab dah lepas dah.

Okey laa.. she said sorry sebab tak sengaja tertekan butang tu suma. Tapi tak payahlah nak gelak-gelak konon rasa bersalah bagai setiap kali pintu lif tu terbukak kat setiap tingkat yang dia dah tekan tu kan?? Meluat tahu??!!

Saje je nak emo. Padahal takde pape pun😛

iZZie speaks:

Kak Ayu, ni pompuan yang sama awak citer kat saya masa memori daun pisang waktu hari hujan tu.

6 thoughts on “tak lawak pun!

  1. Aku pun mengalami situasi yg sama..3 orang semua pompuan..klu ikut nasihat ayu suruh jeling yerr…aa…nanti aku jeling…

Leave a Reply

