saya memilih untuk terus kekal di sini..

Bagi yang sudah sedia maklum tentang temuduga yang sepatutnya saya hadir pada 12 Februari 2010, saya dengan rasa rendah dirinya telah membuat keputusan untuk meneruskan plan asal saya iaitu pulang ke Pulau Pinang pada 10 Februari 2010.

Hinggakan pada saat-saat terakhirpun sebenarnya, masih ada lagi rakan-rakan yang memberikan pandangan. Terima kasih kepada kalian.

Keputusan yang begitu berat sekali.

Saya telah menelefon pihak SPA. Di sana, saya bertanyakan bagaimanakah status saya jika saya tidak hadir pada hari temuduga itu. Dan saya berasa sangat lega kerana pihak SPA menjawab bahawa nama saya tidak akan disenaraihitamkan sekiranya saya tidak hadir temuduga.

Akan tetapi, saya tidak dapat postpone temuduga tersebut ke suatu tarikh yang lain. Dan sekiranya saya masih inginkan jawatan PTD tersebut, saya perlu melalui proses yang sama bermula dari kosong. Iaitu meminta jawatan secara online, kemudian menduduki peperiksaa, PAC dan seterusnya temuduga.

Maka, kekallah saya di syarikat yang sedang saya berkhidmat ini. Menaburkan jasa dan bakti.

One thought on “saya memilih untuk terus kekal di sini..

Leave a Reply

