saya tak beli, saya tak mintak..tapi KAKAK KANDUNG saya kasik

Thank you Angah for the lovely birthday present and Valentine’s gift. And now, I have to start thinking what to buy for all my beloved peeps.

apakah isi di dalamnya??

.

.

.

.

.

.

.

ketinggian akan bertambah dalam sekelip mata

Kasut yang sedemikian tinggi, akan menyebabkan lutut kanan saya bertambah sakit. But I guess, for women it is normal. You have to bear the pain to look beautiful. Ahaks..

boleh digayakan dengan ini??

dan mungkin juga ini??

Dan saya semakin kekurangan ruang untuk memuatkan kesemua beg-beg tangan yang sedia ada, ditambah pulak dengan yang ini. Haruskah saya beli rak/almari lagi??

iZZie speaks:

Ada yang meluat ai tayang itu-ini ke?? Alahai nyah, suma pun jadik masalah pada ko ye??

4 thoughts on “saya tak beli, saya tak mintak..tapi KAKAK KANDUNG saya kasik

Leave a Reply

