mau dibuang..sayang, mau disimpan..menyakitkan ati

Al-kisahnya..selepas berjaya meng-reformat-kan laptop gwe yang dah layak digelar dari zaman batu itu, diharapkan dapat berfungsi dengan jayanya tanpa menyebabkan sebarang pertumpahan darah apabila cucu Mat Kilau mengamok. Rupanya, memanggggg menduga kesabaran darah panglima garang ni.

Memang malam semalam sabar dah sampai paras hidung. Kalo ada hantu yang melintas malam tadi, harus gwe campak laptop tu kat longkang besar. Tak dapppeeeekkk nak campak dari tingkat 17 or tingkat 30 (seperti yang Ayu cadangkan). Bermakna juga si Anuar Bobo tidaklah dapat menyambutnya dari bawah.

Charlie cakap, jual je laptop tu. Tapi ada ke orang nak beli?? Ada keraguan di situ.

Gwe simpan buat tukun je laaaa…

iZZie speaks:

Laptop Acer macham %$#*@.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s