birthday treat from Pah Bedah

Pah tingin benor nak makan kat Kenny Rogers Roasters. Jadi ai dengan baek hatinya telah bersetuju untuk dibelanja makan di sini.

her meal

my meal

Spaghetti Bolognese dia boleh tahan sedap. Tapi kuciwa sebab sikit. Tong ai kan ke besor..mana nak cukup takat makan pasta, potato salad and 1/4 roasted chicken!

Potato salad..hmm potato kene rebus lebih lama lagik. Macam 3/4 masak jek. Tau je lah kan, kalo dah namanya ubi-ubian ni, tak cukup masak kang leh sakit perut. Pastu hangen yang kuar kat bontot tu memang laju jek.. prrrruuuuutttt

our vanilla muffin

Punya la sangat sukakan Vanilla Muffin, sampai lupa nak snap gambar dulu. Masing-masing dah pelahap dulu baru la ai teringat nak amek gambor. Jadiklaaaa..

akhirnya..!!

Ai dapat melampiaskan nafsu serakah perut ni bila Penang Assam Laksa di Jusco Mid Valley selamat masuk dalam perut. Macham pompuan mengandung plak mengidam bukan main lagik. Eh.. tetiba terasa nak makan lagik la laksa ni. Hoooihh..kacau!!

iZZie speaks:

Tenkiu ye Pah sebab belanja ai Sabtu lepas.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s